Gdynia Industry: jak przyciągnąć widzów na polskie filmy, jak nie bać się AI i jak debiutować

Informacja nadesłana
https://www.filmweb.pl/news/Gdynia+Industry%3A+jak+przyci%C4%85gn%C4%85%C4%87+widz%C3%B3w+na+polskie+filmy%2C+jak+nie+ba%C4%87+si%C4%99+AI+i+jak+debiutowa%C4%87-152220
Gdynia Industry: jak przyciągnąć widzów na polskie filmy, jak nie bać się AI i jak debiutować
Wydarzenie Gdynia Industry to cykl spotkań i konsultacji, podczas których filmowcy rozmawiają na ważne dla siebie tematy. W tym roku były to sprawy związane z dystrybucją polskich filmów, których jest w kinach dużo, a na których frekwencja znacząco spadła; z zagrożeniami i możliwościami, jakie przynosi sztuczna inteligencja w kinie, czy kwestia zrobienia filmu debiutanckiego.                  

Wszystkie debaty są dostępne na festiwalowym kanale YouTube.







Partnerami programu byli: Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych, Sekcja Młodych KIPA, Audioteka, Black Photon, Fisheye, Netflix, NCKF, Polska Gildia Producentów, Gildia Polskich Scenarzystów, Creative Europe Desk Polska, Orka.              

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones