Piszcie swoje ulubione części siedmiocyklowej serii napisanej przez Clive'a Staplesa Lewisa. "Srebrne krzesło" jest w-g mnie najlepszą książką. Również "Ostatnia bitwa" była fajna.
Wszystkie części były bardzo fajne, ale rzeczywiście najlepsze było "Srebrne Krzesło", albo "Podróż Wędrowca do Świtu"
trochę nie pamiętam jakie były moje wrażenia po przeczytaniu poszczególnych części, ale wyjątkowo zapadła mi w pamięć część trzecia 'podróż wędrowca do świtu' oraz czwarta 'srebrne krzesło'
to ja dam swój ranking xD
1.Lew Czarownica i Stara Szafa
2.Książe Kaspian
3.Podróż Wędrowca Do Światu
4.Koń i jego chłopiec
5.Ostatnia bitwa
6.Siostrzeniec czarodzieja
7.Srebrne krzesło-nie przypadło mi do gustu wyjątkowo..aczkolwiek moze film bedzie ciekawszy xdd
Moja lista jest podobna , zamieniłabym tylko 'Lew Czarownica i Stara Szafa' z "Podróż Wędrowca Do Świtu"
Wg mnie wszystkie części są wspaniałe, lecz najlepiej czytało mi się "Ostatnią bitwę", "Podróż Wędrowca do świtu" i "Lew, Czarownica i stara szafa".
Najlepsza jest część 1. Potem jest 2, dalej 6, 7, 4, 5 i 3. Trzecia część jest beznadziejna i strasznie długo się ją czyta. Szósta jest na 3 miejscu. bo gdy Jadis dostała się do Londynu, spowodowała fajne zamieszanie.
najlepsza jest czwarta część - Srebrne krzesło, oraz szósta - Siostrzeniec czarodzieja ;) Najgorsza jest Ostatnia bitwa
Mi i tak najbardziej w pamięć zapadł "siostrzeniec czarodzieja". Zresztą można ją uznać za pierwszą część serii. Tak podobno twierdził Lewis.
Nie jest wiadomo to na 100% czy będą filmowane, zależy to od zysków nadchodzącej teraz Podróży Wędrowca do Świtu:/
Tak więc trzeba wierzyć, że 3 cześć będzie sporo zarabiać, bo jak nie to zakończy się jedynie na 3 części.
1. "Podróż wędrowca do świtu", "Koń i jego chłopiec", "Siostrzeniec czarodzieja"
2. "Lew, czarownica i stara szafa", "Ostatnia bitwa"
3. "Książę Kaspian"
4. "Srebrne krzesło"
Bez wątpienia ,,Podróż Wędrowca do świtu", najgorsza to chyba ,,Srebrne krzesło". Po przeczytaniu tej książki zdałem sobie sprawę, że jej w ogóle nie pamiętam. Nie podobała mi się też ,,Ostatnia bitwa", głównie z powodu złej nazwy gdyż to nie była bitwa tylko zwykła potyczka.
Mój ranking? Wszystkie były fajne ale skoro trzeba wybierać...
1. "Koń i jego chłopiec"
2. "Podróż "Wędrpwca do świtu"
3. "Siostrzeniec czarodzieja", "Ostatnia bitwa"
-Siostrzeniec czarodzieja to dla mnie zdecydowanie NAJBARDZIEJ ODMIENNA ze wszystkich części. Tym bardziej, że akcja dziejąca się w Narnii zajmuje jakieś 20 stron :)
4. "Lew, czarownica i stara szafa"
5. "Książę kaspian" - nie wiem dlaczego dałem tak nisko... był też bardzo dobry :)
6. "Srebne krzesło" - było dobre, ale jakoś niezbyt mi przypadało...
"Lew, czarownica i stara szafa" - najulubieńsza z sentymentalnego punktu widzenia. Ale często przedkładam nad nią "Ostatnią bitwę".
Właśnie próbowałam stworzyć własny ranking i doszłam do wniosku, że nie jestem w stanie tego tak uporządkować. Mogę wyróżnić moje dwie ukochane - Ostatnią Bitwę i Podróż Wędrowca do Świtu, a reszta jest praktycznie na równi, może Książę Kaspian trochę słabszy od reszty, ale równie fascynujący. Dla mnie Opowieści i tak stanowią genialną całość.
Mój ranking
1.Podróż Wędrowca do świtu _(już moi znajomi wiedzą dlaczego dS)
2.Srebrne Krzesło
3.Lew, Czarownicai Stara szafa
4. Książę Kaspian
5.Koń i jego chłopiec
6.Ostatnia Bitwa
I na ostatnim SIOSTRZENIEC CZARODZIEJA, zdecydowanie najgorsza _(co nie oznacza , że zła, bo wszystkie uwielbiam)