Mam wrażenie, że ten Pan jeszcze nie zrealizował swojego życiowego dzieła...
Aczkolwiek za "Misery " należą się wielkie brawa!
1.Kiedy Harry poznał Sally 8/10
2.Misery 8/10
3.Ludzie honoru 7/10
4.Prezydent - Miłość w Białym Domu 6/10
5.Choć goni nas czas 6/10
6.Małolat 5/10
7.Duchy Mississippi 4/10
8.Z ust do ust 3/10
9.Tylko miłość 3/10